días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Integrating Multiple Literacies in K-8 Classrooms: Cases, Commentaries, and Practical Applications (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
316
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138423350
N° edición
1

Integrating Multiple Literacies in K-8 Classrooms: Cases, Commentaries, and Practical Applications (en Inglés)

Janet C. Richards (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Integrating Multiple Literacies in K-8 Classrooms: Cases, Commentaries, and Practical Applications (en Inglés) - Richards, Janet C.

Libro Nuevo

$ 171.000

$ 285.000

Ahorras: $ 114.000

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Integrating Multiple Literacies in K-8 Classrooms: Cases, Commentaries, and Practical Applications (en Inglés)"

This text gives prospective and practicing teachers a comprehensive understanding of how to teach multiple literacies in elementary arid middle school classrooms. All of the Iiteracies--dance, music, visual arts, popular culture, media, and computer technologies--are integrated with reading and writing. Balanced treatment is given to theoretical perspectives and practical applications. The text also features authentic cases written by preservice teachers, and commentaries on the cases from practitioners and university professors. The cases are designed to prepare future teachers for the PRAXIS teacher certifying exam and others offered in many states. Three theoretical chapters support the practical applications: Chapter 1 addresses the benefits of writing and analyzing cases and the specific attributes of exemplary teaching cases, and offers guidelines for teachers to author their own case narratives and questions for analyzing and discussing case issues with peers; Chapter 2 discusses the role of electronic symbol making and multiple sign systems in children's literacy and how children use symbols to receive and express meaning; Chapter 3 offers a theoretical framework that helps define and enable teachers to use the new literacies of Internet technology, and provides a strong rationale for expanding traditional definitions of literacy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes