Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Intelligence, Sapience and Learning: Concepts, Framings and Practices (Routledge International Studies in the Philosophy of Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
296
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032484686
N° edición
1

Intelligence, Sapience and Learning: Concepts, Framings and Practices (Routledge International Studies in the Philosophy of Education) (en Inglés)

Scott David,Leaton Gray Sandra (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Intelligence, Sapience and Learning: Concepts, Framings and Practices (Routledge International Studies in the Philosophy of Education) (en Inglés) - Scott David,Leaton Gray Sandra

Libro Nuevo

$ 144.090

$ 288.180

Ahorras: $ 144.090

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Intelligence, Sapience and Learning: Concepts, Framings and Practices (Routledge International Studies in the Philosophy of Education) (en Inglés)"

Examining the idea of intelligence in its diverse sociological and philosophical formations, Intelligence, Sapience and Learning explores the multiple and often complex meanings associated with the concept of intelligence, and its relationships with learning, curriculum and sapience. Scott and Leaton Gray explain a series of key concepts central to understanding the meta-concepts and practices of intelligence, learning and curriculum. These concepts include epistemology, free will and volition, hermeneutics, pragmatism, strong normative evaluations and pedagogy, amongst others. Focusing on six praxes that form a genealogy of the concept of intelligence, Scott and Leaton Gray argue for a re-framing of the concept and practice of intelligence, with profound consequences for how modern societies should be organised and how people should live their lives. This book is a follow-up to Women Curriculum Theorists: Power, Knowledge and Subjectivity, and takes a fresh look at the concept and practice of intelligence. It will appeal to curriculum theorists and those with an interest in curriculum and learning matters, as well as those working in the philosophy and sociology of education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes