Venta Flash: Libros importados con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Interactions in Early Childhood Education: Recent Research and Emergent Concepts (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
170
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.1 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN13
9789811048784

Interactions in Early Childhood Education: Recent Research and Emergent Concepts (en Inglés)

Gunn, Alexandra C. ; Hruska, Claudia A. (Autor) · Springer · Tapa Dura

Interactions in Early Childhood Education: Recent Research and Emergent Concepts (en Inglés) - Gunn, Alexandra C. ; Hruska, Claudia A.

Libro Nuevo

$ 163.090

$ 296.520

Ahorras: $ 133.430

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 01 de Agosto y el Martes 13 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Interactions in Early Childhood Education: Recent Research and Emergent Concepts (en Inglés)"

This book provides new insights into how interactions in early childhood education are being studied, and into what these studies' findings mean for improving the quality of early childhood education. The editors examine the methods, ethics, practices, and questions arising from such close work with children, families and educators, and have brought together a collection that highlights interactions research and practical implications for early childhood education and research, with the ultimate aim of shaping quality practices.Starting with an overview of interaction research and its pedagogical value in early childhood education the book subsequently introduces new interaction studies in early childhood from Europe and Australasia. Drawing from a range of perspectives and using different conceptual and methodological tools the contributors use their interactions research to comment collectively on process quality in early childhood education, and its relationship to the phenomenon of pedagogical interactions. The work as a whole bridges the gap between practice and research by addressing quality interactions for early learning (for practitioners) and providing researchers valuable information on methods for studying interactions within the everyday contexts of early childhood education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes