Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada International Business Case Studies for the Multicultural Marketplace: For the Multicultural Marketplace (Managing Cultural Differences) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
434
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138149441
N° edición
1

International Business Case Studies for the Multicultural Marketplace: For the Multicultural Marketplace (Managing Cultural Differences) (en Inglés)

Robert T. Moran John Walsh D.b.a. David O. Braaten Ph.d. (Autor) · Routledge · Tapa Dura

International Business Case Studies for the Multicultural Marketplace: For the Multicultural Marketplace (Managing Cultural Differences) (en Inglés) - Robert T. Moran John Walsh D.B.A. David O. Braaten Ph.D.

Libro Físico

$ 150.000

$ 300.000

Ahorras: $ 150.000

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "International Business Case Studies for the Multicultural Marketplace: For the Multicultural Marketplace (Managing Cultural Differences) (en Inglés)"

This comprehensive guide presents specific, real-life examples of the strategies and tactics used by some of the world's most successful international businesses and organizations to excel in the global marketplace. Divided into six major sections, this important book features more than 30 case studies that span critical issues of international business--globalization; negotiation; marketing; product/service quality; joint ventures and strategic alliances; and culturally diverse workforces. Each case study focuses on a particular company, region, or management style to clearly illustrate proven techniques for capitalizing on the cultural diversity of people, products, and markets. With contributions from more than two dozen business executives and professors, spanning the globe from Japan, to Germany, China to Mexico, this casebook provides a broad spectrum of current and future approaches to acheiving international and cross-cultural business success.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes