Ya comenzó CYBER DAY: Las mejores ofertas del año hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada International Perspectives on Digital Media and Early Literacy: The Impact of Digital Devices on Learning, Language Acquisition and Social Interaction (Routledge Research in Early Childhood Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
212
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367562373
N° edición
1

International Perspectives on Digital Media and Early Literacy: The Impact of Digital Devices on Learning, Language Acquisition and Social Interaction (Routledge Research in Early Childhood Education) (en Inglés)

Katharina J. Rohlfing (Editor), Claudia Müller-Brauers (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

International Perspectives on Digital Media and Early Literacy: The Impact of Digital Devices on Learning, Language Acquisition and Social Interaction (Routledge Research in Early Childhood Education) (en Inglés) - Katharina J. Rohlfing (Editor), Claudia Müller-Brauers (Editor)

Libro Nuevo

$ 42.060

$ 76.470

Ahorras: $ 34.410

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 03 de Julio y el Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "International Perspectives on Digital Media and Early Literacy: The Impact of Digital Devices on Learning, Language Acquisition and Social Interaction (Routledge Research in Early Childhood Education) (en Inglés)"

International Perspectives on Digital Media and Early Literacy evaluates the use and impact of digital devices for social interaction, language acquisition, and early literacy. It explores the role of interactive mediation as a tool for using digital media and provides empirical examples of best practice for digital media targeting language teaching and learning. The book brings together a range of international contributions and discusses the increasing trend of digitalization as an additional resource in early childhood literacy. It provides a broad insight into current research on the potential of digital media in inclusive settings by integrating multiple perspectives from different scientific fields: (psycho)linguistics, cognitive science, language didactics, developmental psychology, technology development, and human-machine interaction. Drawing on a large body of research, it shows that crucial early experiences in communication and social learning are the basis for later academic skills. The book is structured to display children's first developmental steps in learning in interaction with digital media and highlight various domains of early digital media use in family, kindergarten, and primary schools. This book will appeal to practitioners, academics, researchers, and students with an interest in early education, literacy education, digital education, the sociology of digital culture and social interaction, school reform, and teacher education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes