Último día del CYBER DAY: Las mejores ofertas del año hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada International Strategic Management of Brands and Online Firms: Essays on Perceived Brand Globalness, Endorsed Branding, and E-Commerce Firms' Internat
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
226
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.4 cm
Peso
0.33 kg.
ISBN13
9783658380496

International Strategic Management of Brands and Online Firms: Essays on Perceived Brand Globalness, Endorsed Branding, and E-Commerce Firms' Internat

Carolina Sinning (Autor) · Springer Gabler · Tapa Blanda

International Strategic Management of Brands and Online Firms: Essays on Perceived Brand Globalness, Endorsed Branding, and E-Commerce Firms' Internat - Sinning, Carolina

Sin Stock

Reseña del libro "International Strategic Management of Brands and Online Firms: Essays on Perceived Brand Globalness, Endorsed Branding, and E-Commerce Firms' Internat"

The research focus of Carolina Sinning refers to the international strategic management of brands and e-commerce firms. She sheds light on how multinational corporations benefit from their perceived brand globalness as well as from the application of the endorsed branding strategy in terms of favorable consumer behaviour across nations. Moreover, she reveals successful time-based internationalization process decisions for e-commerce firms.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes