Días Planeta hasta 70% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Intersections of Diversity, Literacy, and Learner Difficulties: Conversations Between Teacher, Students and Researchers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
235
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.35 kg.
ISBN13
9789811935343

Intersections of Diversity, Literacy, and Learner Difficulties: Conversations Between Teacher, Students and Researchers (en Inglés)

Abodeeb-Gentile, Theresa ; Conrad, Dennis A. (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Intersections of Diversity, Literacy, and Learner Difficulties: Conversations Between Teacher, Students and Researchers (en Inglés) - Abodeeb-Gentile, Theresa ; Conrad, Dennis A.

Libro Nuevo

$ 182.050

$ 252.850

Ahorras: $ 70.800

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Jueves 15 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Intersections of Diversity, Literacy, and Learner Difficulties: Conversations Between Teacher, Students and Researchers (en Inglés)"

This book invites readers to challenge, corroborate, and add to the discourse on more inclusive pedagogical practice. Presenting theoretically and empirically informed research, it highlights potential considerations regarding the intersections of diversity, literacy, and learner difficulties. These three areas provide a stage where opposing paradigms often pose challenges for educators and create unnecessary barriers to providing the best education for all learners. These barriers might reveal how students are positioned through a deficit lens rather than one that recognizes individual differences and how these learner differences sometimes result in labels or put students at increased risk of encountering difficulties. The contributing authors' goals are to start and sustain a conversation that examines these perspectives and to offer counter-narratives to the deficit lens by recognizing that individual difference does not need to be a barrier to educational access. By examining opportunities for more inclusive educational success, this book encourages discourse among key stakeholders; further, it goes beyond problematizing to offer new avenues for optimal learning and inclusive pedagogy across multiple contexts.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes