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portada Jewish Consumer Cultures in Nineteenth and Twentieth-Century Europe and North America (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
310
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.9 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9783030889593

Jewish Consumer Cultures in Nineteenth and Twentieth-Century Europe and North America (en Inglés)

Paul Lerner (Ilustrado por) · Uwe Spiekermann (Ilustrado por) · Anne Schenderlein (Ilustrado por) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Jewish Consumer Cultures in Nineteenth and Twentieth-Century Europe and North America (en Inglés) - Lerner, Paul ; Spiekermann, Uwe ; Schenderlein, Anne

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Jewish Consumer Cultures in Nineteenth and Twentieth-Century Europe and North America (en Inglés)"

This book investigates the place and meaning of consumption in Jewish lives and the roles Jews played in different consumer cultures in modern Europe and North America. Drawing on innovative, original research into this new and challenging field, the volume brings Jewish studies and the history and theory of consumer culture into dialogue with each other. Its chapters explore Jewish businesspeople's development of niche commercial practices in several transnational contexts; the imagining, marketing, and realization of a Jewish national homeland in Palestine through consumer goods and strategies; associations between Jews, luxury, and gender in multiple contexts; and the political dimensions of consumer choice. Together the essays in this volume show how the study of consumption enriches our understanding of modern Jewish history and how a focus on consumer goods and practices illuminates the study of Jewish religious observance, ethnic identities, gender formations, and immigrant trajectories across the globe.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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