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portada John Maynard Keynes and the Economy of Trust: The Relevance of the Keynesian Social Thought in a Global Society (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
121
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.1 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN13
9781137467225

John Maynard Keynes and the Economy of Trust: The Relevance of the Keynesian Social Thought in a Global Society (en Inglés)

D. Padua (Autor) · Palgrave Pivot · Tapa Dura

John Maynard Keynes and the Economy of Trust: The Relevance of the Keynesian Social Thought in a Global Society (en Inglés) - Padua, D.

Libro Físico

$ 72.540

$ 131.890

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "John Maynard Keynes and the Economy of Trust: The Relevance of the Keynesian Social Thought in a Global Society (en Inglés)"

Why does trust collapse in times of crisis? And when, instead, does it become a driver of growth, generating value? Through a sociological interpretation of the thought of John Maynard Keynes, Padua introduces the innovative concepts of Economy of Trust and Nominal Economy within the context of the 2008 financial crisis.

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El libro está escrito en Inglés.
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