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portada Key Account Management: Tools and Techniques for Achieving Profitable key Supplier Status (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
416
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.4 x 17.0 x 2.2 cm
Peso
0.66 kg.
ISBN13
9780749469405
N° edición
0006

Key Account Management: Tools and Techniques for Achieving Profitable key Supplier Status (en Inglés)

Peter Cheverton (Autor) · Kogan Page · Tapa Blanda

Key Account Management: Tools and Techniques for Achieving Profitable key Supplier Status (en Inglés) - Cheverton, Peter

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Key Account Management: Tools and Techniques for Achieving Profitable key Supplier Status (en Inglés)"

An organization's key accounts are its lifeblood. Key account management focuses on the long-term investment of resources in customers that can offer an exceptional return on resources. But which are the key accounts? Are they the ones growing the fastest? The ones that are most financially secure? Or are they the ones that shout the loudest? Key Account Management puts forward a straightforward and effective planning methodology. This fully updated 6th edition of Key Account Management takes a long-term, team-selling strategic view of the whole process, from defining the customer, to managing the relationship and achieving key supplier status. With coverage of latest best practice including IT's role in account management, plus new case studies, online supporting resources and a new section comparing how different industries/markets approach key account management, it stands alone as the premier book on managing key customers. Online resources include helpful templates, guides for students and lecturers, and self tests to ensure that best practice is being followed.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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