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portada Kinds of Power (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1997
Idioma
Inglés
N° páginas
272
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.5 x 14.4 x 1.7 cm
Peso
0.35 kg.
ISBN
0385489676
ISBN13
9780385489676

Kinds of Power (en Inglés)

James Hillman (Autor) · Broadway Business · Tapa Blanda

Kinds of Power (en Inglés) - Hillman, James

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Kinds of Power (en Inglés)"

In the boldest expose on the nature of power since Machiavelli, celebrated Jungian therapist James Hillman shows how the artful leader uses each of two dozen kinds of power with finesse and subtlety. Power, we often forget, has many faces, many different expressions. "Empowerment," writes best-selling Jungian analyst James Hillman, "comes from understanding the widest spectrum of possibilities for embracing power." If food means only meat and potatoes, your body suffers from your ignorance. When your idea of food expands, so does your strength. So it is with power. "James Hillman," says Robert Bly, "is the most lively and original psychologist we have had in America since William James." In Kinds Of Power, Hillman addresses himself for the first time to a subject of great interest to business people. He gives much needed substance to the subject by showing us a broad experience of power, rooted in the body, the rnind, and the emotions, rather than the customary narrow interpretation that simply equates power with strength. Hillman's "anatomy" of power explores two dozen expressions of power every artful leader must understand and use, including: the language of power, control, influence, resistance, leadership, prestige, authority, exhibitionism, charisma, ambition, reputation, fearsomeness, tyranny, purism, subtle power, growth, and efficiency.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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