Semana del Libro Importado hasta 50% dcto.  Ver más

Buscalibre.com Compra tus libros en Buscalibre, la libreria en español mas grande.
    Mi Cuenta

    Ingresa o Regístrate

    portada Language and Literacy in Science Education (en Inglés)
    Formato
    Libro Físico
    Año
    2001
    Idioma
    Inglés
    N° páginas
    162
    Encuadernación
    Tapa Blanda
    Dimensiones
    22.9 x 15.2 x 0.9 cm
    Peso
    0.23 kg.
    ISBN
    0335205984
    ISBN13
    9780335205981
    N° edición
    1

    Language and Literacy in Science Education (en Inglés)

    Jerry Wellington (Autor) · J. J. Wellington (Autor) · Jonathan Osborne (Autor) · Open University Press · Tapa Blanda

    Language and Literacy in Science Education (en Inglés) - Wellington, Jerry ; Wellington, J. J. ; Osborne, Jonathan

    Libro Nuevo

    $ 52.130

    $ 86.880

    Ahorras: $ 34.750

    40% descuento
    • Estado: Nuevo
    • Quedan 90 unidades
    Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
    Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Abril y el Miércoles 24 de Abril.
    Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

    Reseña del libro "Language and Literacy in Science Education (en Inglés)"

    Science in secondary schools has tended to be viewed mainly as a 'practical subject', and language and literacy in science education have been neglected. But learning the language of science is a major part of science education: every science lesson is a language lesson, and language is a major barrier to most school students in learning science. This accessible book explores the main difficulties in the language of science and examines practical ways to aid students in retaining, understanding, reading, speaking and writing scientific language. Jerry Wellington and Jonathan Osborne draw together and synthesize current good practice, thinking and research in this field. They use many practical examples, illustrations and tried-and-tested materials to exemplify principles and to provide guidelines in developing language and literacy in the learning of science. They also consider the impact that the growing use of information and communications technology has had, and will have, on writing, reading and information handling in science lessons. The authors argue that paying more attention to language in science classrooms is one of the most important acts in improving the quality of science education. This is a significant and very readable book for all student and practising secondary school science teachers, for science advisers and school mentors.

    Opiniones del libro

    Ver más opiniones de clientes
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)

    Preguntas frecuentes sobre el libro

    Respuesta:
    Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
    Respuesta:
    El libro está escrito en Inglés.
    Respuesta:
    La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

    Preguntas y respuestas sobre el libro

    ¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

    Opiniones sobre Buscalibre

    Ver más opiniones de clientes