Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Language Development and Social Integration of Students With English as an Additional Language (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.4 x 17.0 x 1.4 cm
Peso
0.57 kg.
ISBN13
9781108493543

Language Development and Social Integration of Students With English as an Additional Language (en Inglés)

Madeleine Arnot (Autor) · Michael Evans (Autor) · Claudia Schneider (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Language Development and Social Integration of Students With English as an Additional Language (en Inglés) - Evans, Michael ; Schneider, Claudia ; Arnot, Madeleine

Libro Nuevo

$ 152.800

$ 254.670

Ahorras: $ 101.870

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 28 de Mayo y el Lunes 03 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Language Development and Social Integration of Students With English as an Additional Language (en Inglés)"

Given the current context of the experience of migration on schools in England and Europe, and the competing policies and approaches to social integration in schools, there is a need to understand the connection between language development and social integration as a basis for promoting appropriate policies and practices. This volume explores the complex relationship between language, education and the social integration of newcomer migrant children in England, through an in-depth analysis of case studies from schools in the East of England. The authors set this evidence against the background of policy debates in the wider international setting, including a critical discussion of assumptions underlying national narratives of mainstreaming and assimilation. In the light of an absence of national guidelines for appropriate practice in schools, the authors outline a model of inclusive pedagogy for English as an additional language (EAL) and a framework of home-school communication to promote effective EAL parental engagement in schools.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes