Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Launching Learners in Science, PreK-5: How to Design Standards-Based Experiences and Engage Students in Classroom Conversations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.1 x 20.1 x 2.0 cm
Peso
0.77 kg.
ISBN13
9781629146638

Launching Learners in Science, PreK-5: How to Design Standards-Based Experiences and Engage Students in Classroom Conversations (en Inglés)

Kerry C. Williams (Autor) · George E. Veomett (Autor) · Skyhorse Publishing · Tapa Blanda

Launching Learners in Science, PreK-5: How to Design Standards-Based Experiences and Engage Students in Classroom Conversations (en Inglés) - Williams, Kerry C. ; Veomett, George E.

Libro Físico

$ 17.070

$ 31.040

Ahorras: $ 13.970

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 27 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Launching Learners in Science, PreK-5: How to Design Standards-Based Experiences and Engage Students in Classroom Conversations (en Inglés)"

The only way to teach science is to do science. The combination of teaching and doing involves three elements: knowing content, teachers knowing and understanding themselves as teachers and learners, and, most importantly, knowing children. Kerry C. Williams and George E. Veomett describe principles and requirements that reflect the National Science Education Standards for the active learning of science. They brilliantly identify key ingredients for primary students and outline the best course of action to aid their development as young scientists.Using research on cognitive and neural development and motivational theory from the work of Piaget and Vygotsky, this is an invaluable tool for teachers inexperienced in science. It will help you discover new ways to think about science and develop lessons that are rich, fun, and authentic for both you and your students.All educators will find examples, questions, stories, and thought-provoking ideas to give students a strong start in science achievement, plus: - Six key elements to build into science instruction: observing, representing, organizing, patterning and questioning, experimenting, and sharing- How-to's for incorporating inquiry, workshops, centers, and projects in primary and elementary classrooms- A four-step system--choice, planning, doing, reviewing--that helps promote learning in science and across all subjects

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes