Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Leadership for Teacher Learning: Creating a Culture Where all Teachers Improve so That all Students Succeed (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
288
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781941112267

Leadership for Teacher Learning: Creating a Culture Where all Teachers Improve so That all Students Succeed (en Inglés)

Dylan Wiliam (Autor) · Learning Sciences International · Tapa Blanda

Leadership for Teacher Learning: Creating a Culture Where all Teachers Improve so That all Students Succeed (en Inglés) - Dylan Wiliam

Libro Nuevo

$ 45.940

$ 76.570

Ahorras: $ 30.630

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 13 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 22 de Mayo y el Viernes 31 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Leadership for Teacher Learning: Creating a Culture Where all Teachers Improve so That all Students Succeed (en Inglés)"

Effective leaders inspire growth and improved performance in those they lead.The United States workforce will change significantly in the coming decades. Today’s students need teachers to prepare them to thrive in a constantly changing world. In turn, teachers need leadership that encourages them to grow in their practice.Leadership for Teacher Learning explores the correlation between teacher quality and student achievement. Drawing from evidence-based research findings, distinguished author and leading formative assessment authority Dylan Wiliam clearly and concisely explains how formative assessment, when applied properly, helps to create a structured and rigorous learning environment that increases student achievement. He also presents compelling research to give readers a clear picture of: * Which changes in classroom practice are most likely to impact student achievement * Formative assessment’s use in differentiated instruction (DI) and response to intervention (RTI) * How to select and support group leaders to ensure productive collaboration * Strategies to integrate formative assessment into teacher evaluation Tackling many of the toughest questions faced by school and district leadership, Wiliam discusses why efforts to change classroom practice have been relatively unsuccessful—and explores specific classroom tactics that do tend to raise student achievement, illustrating how significantly a teacher’s work impacts student learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes