Venta Flash: Libros importados con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Leadership in Integrative STEM Education: Collaborative Strategies for Facilitating an Experiential and Student-Centered Culture (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
268
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.9 cm
Peso
0.57 kg.
ISBN13
9781475857351

Leadership in Integrative STEM Education: Collaborative Strategies for Facilitating an Experiential and Student-Centered Culture (en Inglés)

Geesa, Rachel Louise ; Rose, Mary Annette ; Stith, Krista Marie (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

Leadership in Integrative STEM Education: Collaborative Strategies for Facilitating an Experiential and Student-Centered Culture (en Inglés) - Geesa, Rachel Louise ; Rose, Mary Annette ; Stith, Krista Marie

Libro Nuevo

$ 192.550

$ 267.430

Ahorras: $ 74.880

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 65 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Leadership in Integrative STEM Education: Collaborative Strategies for Facilitating an Experiential and Student-Centered Culture (en Inglés)"

In the face of complex local and global problems, there is a critical need to prepare PK-12 students to be innovative, resilient problem-solvers and well-equipped STEM-literate citizens. With focus upon integrated content, college and career readiness, authentic problems, and action-oriented pedagogies, integrative STEM education provides a promising approach to address this challenge.Integrative STEM programming with its fusion of science, mathematics, engineering, and technology content and practices may manifest in a variety of ways: Teachers co-plan an engineering design experience within a social studies class. A community business partner offers a job-shadowing experience. Students engage in an after-school program at a makerspace.Educators collaboratively re-envision and interweave STEM across the curriculum.And more... Current and future educational leaders striving to improve STEM programming will find this book to be a useful resource. Its introduction offers an orientation to the fundamental goals, principles, and practices of integrative STEM education. While later chapters delve into the facets of STEM programming and the competencies of STEM leadership which form the foundation of a coherent program. These evidence-based strategies, examples, and resources may provide inspiration to leaders as they initiate and enhance an equitable integrative STEM culture within their school.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes