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portada Leadership Presence (Hbr Emotional Intelligence Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
17.5 x 12.7 x 1.5 cm
Peso
0.16 kg.
ISBN13
9781633696242

Leadership Presence (Hbr Emotional Intelligence Series) (en Inglés)

Deborah Tannen (Autor) · Amy J. C. Cuddy (Autor) · Harvard Business Review Press · Tapa Blanda

Leadership Presence (Hbr Emotional Intelligence Series) (en Inglés) - Review, Harvard Business ; Cuddy, Amy J. C. ; Tannen, Deborah

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Leadership Presence (Hbr Emotional Intelligence Series) (en Inglés)"

Lead with charisma and confidence.Many leaders consider executive presence a make-or-break factor in high-powered promotions. But what is this elusive quality, and how do you develop it?This book explains how to build the charisma, confidence, and decisiveness that top leaders project. Whether you're delivering a critical presentation or managing a hectic meeting, you'll be inspired to approach the situation with new strength.This volume includes the work of: Deborah TannenAmy J. C. CuddyAmy Jen SuThis collection of articles includes Deconstructing Executive Presence, by John Beeson; How New Managers Can Send the Right Leadership Signals, by Amy Jen Su; To Sound Like a Leader, Think About What You Say, and How and When You Say It, by Rebecca Shambaugh; Connect, Then Lead, by Amy J. C. Cuddy, Matthew Kohut, and John Neffinger; The Power of Talk: Who Gets Heard and Why, by Deborah Tannen; and Too Much Charisma Can Make Leaders Look Less Effective, by Jasmine Vergauwe, Bart Wille, Joeri Hofmans, Robert B. Kaiser, and Filip De Fruyt.HOW TO BE HUMAN AT WORK.The HBR Emotional Intelligence Series features smart, essential reading on the human side of professional life from the pages of Harvard Business Review. Each book in the series offers proven research showing how our emotions impact our work lives, practical advice for managing difficult people and situations, and inspiring essays on what it means to tend to our emotional well-being at work. Uplifting and practical, these books describe the social skills that are critical for ambitious professionals to master.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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