Compartir
Learning and Education Games: Volume Two: Bringing Games into Educational Contexts (en Inglés)
Karen Schrier Shaenfeld
(Autor)
·
Lulu.com
· Tapa Blanda
Learning and Education Games: Volume Two: Bringing Games into Educational Contexts (en Inglés) - Schrier Shaenfeld, Karen
$ 33.670
$ 61.220
Ahorras: $ 27.550
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 27 de Junio y el
Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Learning and Education Games: Volume Two: Bringing Games into Educational Contexts (en Inglés)"
The Learning, Education & Games book series is perfect for any educator or developer seeking an introduction to research-driven best practices for using and designing games for learning.This volume, Bringing Games into Educational Contexts, delves into thechallenges of creating games and implementing them in educational settings. This book covers relevant issues such as gamification, curriculum development, using games to support ASD (autism spectrum disorder) students, choosing games for the classroom and library, homeschooling and gameschooling, working with parents and policymakers, and choosing tools for educational game development. Learning, Education & Games: Bringing Games into Educational Contexts is the second in a serieswritten and edited bymembers of the Learning, Education, and Games (LEG) special interestgroup of the IGDA (International Game Developers Association).
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.