Envío a LUKA en todos los libros que quieras!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning to be Learners: A Mathegenical Approach to Theological Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
236
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 1.3 cm
Peso
0.42 kg.
ISBN13
9781925730319

Learning to be Learners: A Mathegenical Approach to Theological Education (en Inglés)

Les Ball (Autor) · Sydney College of Divinity · Tapa Blanda

Learning to be Learners: A Mathegenical Approach to Theological Education (en Inglés) - Ball, Les

Libro Nuevo

$ 58.900

$ 81.810

Ahorras: $ 22.910

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 59 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 06 de Agosto y el Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning to be Learners: A Mathegenical Approach to Theological Education (en Inglés)"

Learning to be Learners flows out of, and builds on, a graduate course of teacher education for theological lecturers. It is intentionallydesigned for practising theological teachers who have had little or no formal education in teaching, as a tool to be used as a professional development base for theological faculties who wish to develop their committed and competent teaching staff to a higher and more professional level of educational expertise. It offers a strategic approach to integrative learning, expressed creatively as 'a mathegenical approach', which focuses not so much on theological content or persons, but on learning processes, in whatever form they may be constructed. Its goal is to produce life-long, passionate, and capable learners equipped not with all requisite knowledge and skills but with an inherent capacity to acquire and to apply new knowledge and new skills as future needs in as yet unknown contexts will surely arise. The prevailing ethos of this book is the need for a cohesive approach that holds the inculturation of a theologically informed world view, the scaffolded architecture of curriculum design, and learner-developing pedagogical practices in a symbiotic unity at all points of any award.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes