Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada learning to write differently: beginning writers and word processing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1991
Idioma
Inglés
N° páginas
342
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
0.46 kg.
ISBN
0893917621
ISBN13
9780893917623

learning to write differently: beginning writers and word processing (en Inglés)

Marilyn Cochran-Smith (Autor) · Cynthia L. Paris (Autor) · Jessica L. Kahn (Autor) · Ablex Publishing Corporation · Tapa Blanda

learning to write differently: beginning writers and word processing (en Inglés) - Cochran-Smith, Marilyn ; Paris, Cynthia L. ; Kahn, Jessica L.

Libro Nuevo

$ 104.610

$ 145.290

Ahorras: $ 40.680

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 72 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "learning to write differently: beginning writers and word processing (en Inglés)"

This volume explores in detail the ways that working with word processing interacts with the social processes of classrooms to shape participants' theories and practices of writing. It offers an expanded image of the ways teachers construct writing curricula that includes word processing, and reveals an interactive, long-term relationship between the writing contexts teachers and children construct and the capacities and requirements of writing tools. The volume also builds an analytic framework for thinking and talking about teachers, students and technology, which captures the dynamic interrelationships over time of classroom cultures, teachers' interpretations and decisions, and uses of word processing. The authors argue that over time both teachers and children learned ways to write differently with word processing. That is, working with word processing shaped the ways teachers thought about teaching and learning writing, and also shaped the ways beginning writers understood and practiced the activity. This volume makes clear that word processing itself does not make children write better, prompt them to revise more, or teach them new writing strategies. But, when teachers and students work together with word processing, they often construct social contexts within which children have opportunities to learn new writing strategies, new ways to think about strategies they already have, and ways to execute those strategies efficiently.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes