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portada Leveraging Consumer Behavior and Psychology in the Digital Economy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
328
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.8 cm
Peso
0.76 kg.
ISBN13
9781799852711

Leveraging Consumer Behavior and Psychology in the Digital Economy (en Inglés)

Suki, Norazah Mohd ; Suki, Norbayah Mohd (Autor) · Business Science Reference · Tapa Blanda

Leveraging Consumer Behavior and Psychology in the Digital Economy (en Inglés) - Suki, Norazah Mohd ; Suki, Norbayah Mohd

Libro Físico

$ 287.960

$ 399.950

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Leveraging Consumer Behavior and Psychology in the Digital Economy (en Inglés)"

With the increasing prevalence of information, communication, and technology, including social media, in the digital economy, leveraging consumer behavior and psychology has become a dominant ground for researchers and practitioners to inspect the trends, opportunities, and challenges to social networking service (SNS) developers and online firms. These platforms have become a key channel for social interactions and networking among individuals and online communities to leverage business activities in respect to product and service visibility and sustainability via the internet. Leveraging Consumer Behavior and Psychology in the Digital Economy is a pivotal reference source that provides current research on topics relevant to consumer behavior, consumer psychology, consumer value, customer satisfaction, and loyalty and how best to utilize this research consumer behavior and psychology in the digital economy. Emphasizing critical topics in the field of consumer behavior research, this publication is a wide-ranging resource for professionals, practitioners, marketers, retailers, business managers, academics, researchers, and graduate-level students interested in the latest material on consumer behavior and psychology in the digital economy.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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