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portada Like: Seven Rules and 10 Simple Steps for Social Media in Your Campaign (in Politics, Business or Otherwise) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
48
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.08 kg.
ISBN13
9781105401428

Like: Seven Rules and 10 Simple Steps for Social Media in Your Campaign (in Politics, Business or Otherwise) (en Inglés)

Kelly Groehler (Autor) · Dave Ladd (Autor) · Greg Swanholm (Autor) · Lulu.com · Tapa Blanda

Like: Seven Rules and 10 Simple Steps for Social Media in Your Campaign (in Politics, Business or Otherwise) (en Inglés) - Groehler, Kelly ; Ladd, Dave ; Swanholm, Greg

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Like: Seven Rules and 10 Simple Steps for Social Media in Your Campaign (in Politics, Business or Otherwise) (en Inglés)"

The premise of LIKE is simple: follow the rules, and take the right steps to use social media in any campaign. With 90 percent of registered U.S. voters today actively using social media, the millions of likes and dislikes they share every 60 seconds can make or break a candidate's race. The rules of LIKE plainly explain how social media has permanently shifted conversations with constituents. Well suited for the individual with little to no social media experience, LIKE outlines the steps and how to get into the habit of using them whether running for the school board, for the United States Senate, or leading inside any organization. LIKE offers common-sense advice on how to engage with a socially-networked democracy, and campaign with confidence.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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