Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Living the Brand: How to Transform Every Member of Your Organization Into a Brand Champion (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
200
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.1 x 16.2 x 2.1 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN
0749450835
ISBN13
9780749450830
N° edición
0003

Living the Brand: How to Transform Every Member of Your Organization Into a Brand Champion (en Inglés)

Nicholas Ind (Autor) · Kogan Page · Tapa Dura

Living the Brand: How to Transform Every Member of Your Organization Into a Brand Champion (en Inglés) - Ind, Nicholas

Libro Nuevo

$ 44.450

$ 88.890

Ahorras: $ 44.440

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 5 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Living the Brand: How to Transform Every Member of Your Organization Into a Brand Champion (en Inglés)"

Your company's workforce is its most valuable asset. It is the employees who translate your organization's strategy into reality, interact with consumers and determine the corporate brand. Living the Brand demonstrates how you can empower and enthuse your employees to create brand champions. This approach enhances employee commitment, improves service standards and focuses efforts to deliver business goals. This practical, inspirational book shows you that employees flourish in organizations where they identify with the brand, and organizations flourish when the brand has relevance and creates meaning. Using original international case studies, such as IBM, SAS Airlines, UNICEF, Apple and Nike, Living the Brand shows you how to make this happen, through research, training, communication, management and review. It examines the nature of branding and why people have become such important definers of their brand. Living the Brand is a CarbonNeutral(R) publication. To offset the carbon dioxide emissions generated in the book's production, native trees have been planted with Future Forests.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes