Celebramos el día de la felicidad con Emvío a LUKA.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Low Vision: Assessment and Educational Needs (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
166
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781482889680

Low Vision: Assessment and Educational Needs (en Inglés)

G. Victoria Naomi (Autor) · Partridgeindia · Tapa Blanda

Low Vision: Assessment and Educational Needs (en Inglés) - G. Victoria Naomi

Libro Físico

$ 22.000

$ 30.560

Ahorras: $ 8.560

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 03 de Julio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Low Vision: Assessment and Educational Needs (en Inglés)"

The population of people with low vision is increasing. Services are needed to meet their needs for education and rehabilitation. Clinical measurements of vision do not correlate with how a person uses vision. Low-vision service in many developing countries is of recent origin. Many primary eye-care providers in developing countries may not understand the importance of low-vision rehabilitation service and do not carry out the functional vision assessment. Hence the functional vision assessment and developing visual efficiency depend on the educators and rehabilitation professionals. This book describes the vision assessment using simple techniques and functional vision assessment procedure. Visual efficiency, the ability to use vision effectively can be developed by instructional strategies and environmental adaptations.This book describes the techniques with illustrations. The use of optical devices may require a structured practice. The readers will understand that efficiency in the use of optical devices may help the low-vision child's academic success. This guide addresses that decision about reading medium of low-vision students is based on the structure of impairment and the sensory capabilities. The book also includes the educational needs of low-vision students. This book can be taken as a well-organized guide and textbook for teachers, researchers, parents, and low-vision persons themselves.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes