Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada making teaching and learning visible,course portfolios and the peer review of teaching (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
234
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN
1882982967
ISBN13
9781882982967

making teaching and learning visible,course portfolios and the peer review of teaching (en Inglés)

Amy Goodburn (Autor) · Daniel Bernstein (Autor) · Amy Nelson Burnett (Autor) · Jossey-Bass · Tapa Dura

making teaching and learning visible,course portfolios and the peer review of teaching (en Inglés) - Bernstein, Daniel ; Burnett, Amy Nelson ; Goodburn, Amy

Libro Nuevo

$ 52.860

$ 88.100

Ahorras: $ 35.240

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 95 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 24 de Mayo y el Miércoles 05 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "making teaching and learning visible,course portfolios and the peer review of teaching (en Inglés)"

With higher education's refocus over the last three decades on bringing greater recognition and reward to good teaching, the idea of peer review has gained popularity. One tool for documenting and reflecting on the quality of teaching and student learning is a course portfolio. A course portfolio captures and makes visible the careful, difficult, and intentional scholarly work of planning and teaching a course. Illustrated through examples of course portfolios created during a four-year project on peer review of teaching, this book demonstrates how faculty can integrate well-designed peer review into their daily professional lives, thus improving their teaching by incorporating a means for assessment and collaboration and revealing the student learning that happens with effective teaching within an institutional reward systems. This book offers a model of peer review intended to help faculty document, assess, reflect on, and improve teaching and student learning through the use of a course portfolio. It features a rich collection of materials--including four dozen exhibits to help assemble a portfolio, reviewers' comments, and reflections drawn from more than 200 professors and portfolio authors in various disciplines and institutions--that faculty can use to develop their course portfolios to be used in their peer review of teaching.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes