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portada Making the Most of Digital Collections through Training and Outreach: The Innovative Librarian's Guide (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.5 x 1.0 cm
Peso
0.27 kg.
ISBN13
9781440840722

Making the Most of Digital Collections through Training and Outreach: The Innovative Librarian's Guide (en Inglés)

Nicholas Tanzi (Autor) · Libraries Unlimited · Tapa Blanda

Making the Most of Digital Collections through Training and Outreach: The Innovative Librarian's Guide (en Inglés) - Tanzi, Nicholas

Libro Nuevo

$ 91.460

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  • Estado: Nuevo
  • Quedan 67 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 21 de Mayo y el Jueves 30 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Making the Most of Digital Collections through Training and Outreach: The Innovative Librarian's Guide (en Inglés)"

In order to make your library's expanding digital collection worth having, customers need to know how to access these online resources--and it's up to your staff to show them how. This unique guide explains how to use a device-centered approach to training library patrons (rather than a system-centric approach) that will enable staff to more easily assist patrons, regardless of whether your patrons use Kindles, tablets, mobile phones, or laptops. Using this approach, staff stay current and can prepare for the next technology or interface platform to access digital collections.The book describes different patron instruction scenarios, such as drop-in, one-on-one interactions, tech petting zoos, and classroom settings, and explains how to structure and conduct specific sessions/classes. Readers will learn methods of promoting the digital collection that can be used in their entirety or a la carte, depending on your budget and locality. The final chapters address using social media, print media, and interactive displays; best practices for target marketing aimed at both in-house patrons and external customers; and how you can save money when purchasing equipment.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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