¡Envío a LUKA en todos los libros que quieras!   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Marketing Management for School Leaders: The Theory and Practice for Effective Educational Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
158
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.40 kg.
ISBN13
9781475850079

Marketing Management for School Leaders: The Theory and Practice for Effective Educational Practice (en Inglés)

David F. Bateman (Autor) · Azure D. S. Angelov (Autor) · Deidre Pettinga (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

Marketing Management for School Leaders: The Theory and Practice for Effective Educational Practice (en Inglés) - Pettinga, Deidre ; Angelov, Azure D. S. ; Bateman, David F.

Libro NuevoOrigen: Reino Unido
Envío en 7 a 13 días
$ 194.530$ 116.720
-40%
Libro Nuevo

Quedan más de 100 unidades

$ 116.720
Lo recibirás entre Jueves 24 de Octubre y Martes 05 de Noviembre

Reseña del libro "Marketing Management for School Leaders: The Theory and Practice for Effective Educational Practice (en Inglés)"

Due to the changing competitive landscape in education, it becomes vital for aspiring school leaders to understand how families select schools for their children. Families today shop for a school in a manner consistent with how they research a new appliance or automobile prior to purchase. Unfortunately, many public schools are unprepared to assist families in this decision-making process. Public schools need to become aware of the changing dynamics of education, understand the reasons for telling others about what they do, and then develop a comprehensive and coherent strategy for successfully marketing their program. That is the purpose of this book. Marketing Management for School Leaders: The Theory and Practice for Effective Educational Practice will provide educational leadership students a theoretical understanding of marketing to equip them with sound principles upon which they can build actionable strategies in their professional practice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes