días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Marketing Research Methods: Quantitative and Qualitative Approaches (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
882
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.1 x 19.6 x 3.8 cm
Peso
1.86 kg.
ISBN13
9781108792691

Marketing Research Methods: Quantitative and Qualitative Approaches (en Inglés)

Mercedes Esteban-Bravo (Autor) · Jose M. Vidal-Sanz (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Marketing Research Methods: Quantitative and Qualitative Approaches (en Inglés) - Esteban-Bravo, Mercedes ; Vidal-Sanz, Jose M.

Libro Nuevo

$ 102.290

$ 170.480

Ahorras: $ 68.190

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Jueves 13 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Marketing Research Methods: Quantitative and Qualitative Approaches (en Inglés)"

Covering both quantitative and qualitative methods, this book examines the breadth of modern market research methods for upper level students across business schools and social science faculties. Modern and trending topics including social networks, machine learning, big data, and artificial intelligence are addressed and real world examples and case studies illustrate the application of the methods. This text examines potential problems, such as researcher bias, and discusses effective solutions in the preparation of research reports and papers, and oral presentations. Assuming no prior knowledge of statistics or econometrics, discrete chapters offer a clear introduction to both, opening up the quantitative methods to all students. Each chapter contains rigorous academic theory, including a synthesis of the recent literature as well as key historical references, applied contextualization and recent research results, making it an excellent resource for practitioners. Online resources include extensive chapter bibliographies, lecture slides, an instructor guide and extra extension material and questions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes