Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada marketing services,competing through quality (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.4 cm
Peso
0.28 kg.
ISBN
0743267419
ISBN13
9780743267410

marketing services,competing through quality (en Inglés)

Leonard L. Berry (Autor) · Free Press · Tapa Blanda

marketing services,competing through quality (en Inglés) - Berry, Leonard L.

Libro Nuevo

$ 21.440

$ 35.740

Ahorras: $ 14.300

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 80 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 23 de Mayo y el Martes 04 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "marketing services,competing through quality (en Inglés)"

Excellent service is the foundation for services marketing, contend Leonard Berry and A. Parasuraman in this companion volume to Delivering Quality Service. Building on eight years of research, the authors develop a model for understanding the relationship between quality and marketing in services and offer dozens of practical insights into ways to improve services marketing. They argue that superior service cannot be manufactured in a factory, packaged, and delivered intact to customers. Though an innovative service concept may give a company an initial edge, superior quality is vital to sustaining success. Berry and Parasuraman show that inspired leadership, a customer-minded corporate culture, an excellent service-system design, and effective use of technology and information are crucial to superior service quality and services marketing. When a company's service is excellent, customers are more likely to perceive value in transactions, spread favorable word-of-mouth impressions, and respond positively to employee-cross-selling efforts. The authors point out that a service company that does relatively little pre-sales marketing but is truly dedicated to delivering excellent quality service will have greater marketing effectiveness, higher customer retention, and more sales to existing customers than a company that emphasizes pre-sale marketing but falls short during actual service delivery. The focus of any company, they insist, must be customer satisfaction through integration of service quality throughout the entire system. Filled with examples, stories, and insights from senior executives, Berry and Parasuraman's new framework for effective marketing services contains the key to high-performance services marketing.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes

Búsquedas populares donde aparece este libro