menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Mcquail’S Media and Mass Communication Theory (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
688
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781473902510
N° edición
7

Mcquail’S Media and Mass Communication Theory (en Inglés)

Denis Mcquail; Mark Deuze (Autor) · Sage Publications Ltd · Tapa Blanda

Mcquail’S Media and Mass Communication Theory (en Inglés) - Denis Mcquail; Mark Deuze

Libro Nuevo

$ 62.360

$ 103.940

Ahorras: $ 41.580

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 10 de Mayo y el Miércoles 15 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Mcquail’S Media and Mass Communication Theory (en Inglés)"

"What a magnificent invitation to the field of media and communication - full of lively debate and relevant examples yet carefully balanced, comprehensive in scope and thoughtfully explained."   Professor Sonia Livingstone Department of Media and Communications, London School of Economics and Political Science Order your e-inspection copy on VitalSource. Now in its seventh edition, this landmark text continues to define the field of media and mass communication theory and research, offering a uniquely comprehensive and balanced guide. It maintains the narrative of earlier editions into the world of pervasive, ubiquitous, mobile, social and always-online media that we live in today. New to this edition: An increased focus on conceptualizing ‘mass’ media and communication and media theory in an age of big data, algorithmic culture, AI, platform governance, streaming services, and mass self-communication. Further discussion of the ethics of media and mass communication in all chapters. Inclusion of a diverse and global range of voices, histories and examples from across the field. More detailed attention to the way media industries work and what it is like to make all kinds of media, including but not limited to: journalism, advertising, film, television, and digital games. New and revised material, including a new chapter "A Canon of Media Effects", bringing together Social-Cultural Effects & News, Public Opinion and Political Communication, helping the reader to rethink and reframe the whole idea of media effects and influence.  A vitally important resource for all students of Media and Mass Communication in the 21st century.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes