Venta Flash: Libros importados con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Measuring and Visualizing Learning in the Information-Rich Classroom (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138021129

Measuring and Visualizing Learning in the Information-Rich Classroom (en Inglés)

Peter Reimann Susan Bull Michael Kickmeier-Rust Ravi Vatrapu Barbara Wasson (Autor) · Taylor & Francis · Tapa Dura

Measuring and Visualizing Learning in the Information-Rich Classroom (en Inglés) - Peter Reimann Susan Bull Michael Kickmeier-Rust Ravi Vatrapu Barbara Wasson

Libro Físico

$ 163.850

$ 327.690

Ahorras: $ 163.840

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 02 de Julio y el Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Measuring and Visualizing Learning in the Information-Rich Classroom (en Inglés)"

Integrated information systems are increasingly used in schools, and the advent of the technology-rich classroom requires a new degree of ongoing classroom assessment. Able to track web searches, resources used, task completion time, and a variety of other classroom behaviors, technology-rich classrooms offer a wealth of potential information about teaching and learning. This information can be used to track student progress in languages, STEM, and in 21st Century skills, for instance. However, despite these changes, there has been little change in the kind of data made available to teachers, administrators, students, and parents. Measuring and Visualizing Learning in the Information-Rich Classroom collects research on the implementation of classroom assessment techniques in technology-enhanced learning environments. Building on research conducted by a multinational and multidisciplinary team of learning technology experts, and specialists from around the globe, this book addresses these discrepancies. With contributions from major researchers in education technology, testing and assessment, and education psychology, this book contributes to a holistic approach for building the information infrastructure of the 21st Century school.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes