Compartir
Media Economics (Key Concerns in Media Studies) (en Inglés)
Stuart Cunningham (Autor)
·
Palgrave
· Tapa Blanda
Media Economics (Key Concerns in Media Studies) (en Inglés) - Stuart Cunningham
$ 31.150
$ 51.920
Ahorras: $ 20.770
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 22 de Mayo y el
Jueves 30 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Media Economics (Key Concerns in Media Studies) (en Inglés)"
Understanding the economic paradigms at work in media industries and markets is vitally important for the analysis of the media system as a whole. The changing dynamics of media production, distribution and consumption are stretching the capacity of established economic paradigms. In addition to succinct accounts of neo-classical and critical political economics, the text offers fresh perspectives for understanding media drawn from two 'heterodox' approaches: institutional economics and evolutionary economics. Applying these paradigms to vital topics and case studies, Media Economics stresses the value – and limits – of contending economic approaches in understanding how the media operates today. It is essential reading for all students of Media and Communication Studies, and also those from Economics, Policy Studies, Business Studies and Marketing backgrounds who are studying the media.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.