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portada Media Markets and Competition Law: Multinational Perspectives (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
204
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN13
9781950769513

Media Markets and Competition Law: Multinational Perspectives (en Inglés)

David S. Evans (Ilustrado por) · Antonio Bavasso (Ilustrado por) · Douglas H. Ginsburg (Ilustrado por) · Competition Policy International · Tapa Dura

Media Markets and Competition Law: Multinational Perspectives (en Inglés) - Evans, David S. ; Bavasso, Antonio ; Ginsburg, Douglas H.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Media Markets and Competition Law: Multinational Perspectives (en Inglés)"

This book, Media Markets and Competition Law: Multinational Perspectives, published by Competition Policy International, in partnership with the Antitrust & Public Policy Review (formerly, Italian Antitrust Review), is a selection of 14 brief essays designed to provide a multinational perspective on the current state, and future, of competition law in media markets. This book builds on the contributions made for the Jevons Institute Colloquium on Future Perspectives on Media Markets, held in Rome on May 22, 2018.Whether it pertains to platform markets, crypto-currencies, or newspaper mergers, the reality is that antitrust enforcement has turned its collective eye towards the global economy's media markets. By highlighting the different regulatory approaches and various issues relating to the application of competition law to media markets in the United States, the European Union, and Australia, this book offers profound insights for practitioners and academics seeking to better understand the nature of competition in the evolving area of media markets.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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