Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Meehan's Bartender Manual (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Tema
Cocktails
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
488
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.6 x 18.0 x 3.6 cm
Peso
1.33 kg.
ISBN13
9781607748625

Meehan's Bartender Manual (en Inglés)

Jim Meehan (Autor) · Ten Speed Press · Tapa Dura

Meehan's Bartender Manual (en Inglés) - Meehan, Jim

Libro Nuevo

$ 34.980

$ 69.950

Ahorras: $ 34.970

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 11 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 07 de Mayo y el Viernes 10 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Meehan's Bartender Manual (en Inglés)"

"A knowledge-filled tome for true cocktail nerds or those aspiring to be" (Esquire), from one of the world's most acclaimed bartenders WINNER OF THE JAMES BEARD AWARD - WINNER OF THE TALES OF THE COCKTAIL SPIRITED AWARD(R) FOR BEST NEW COCKTAIL OR BARTENDING BOOK - IACP AWARD FINALIST Meehan's Bartender Manual is acclaimed mixologist Jim Meehan's magnum opus--and the first book of the modern era to explain the bar industry from the inside out. With chapters that mix cocktail history with professional insights from experts all over the world, this deep dive covers it all: bar design, menu development, spirits production, drink mixing technique, the craft of service and art of hospitality, and more. The book also includes recipes for 100 cocktails culled from the classic canon and Meehan's own storied career. Each recipe reveals why Meehan makes these drinks the way he does, offering unprecedented access to a top bartender's creative process. Whether you're a professional looking to take your career to the next level or an enthusiastic amateur interested in understanding the how and why of mixology, Meehan's Bartender Manual is the definitive guide.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes