Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Mobilising Teacher Researchers: Challenging Educational Inequality (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
236
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138064607
N° edición
1
Categorías

Mobilising Teacher Researchers: Challenging Educational Inequality (en Inglés)

Childs, Ann ; Menter, Ian (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Mobilising Teacher Researchers: Challenging Educational Inequality (en Inglés) - Childs, Ann ; Menter, Ian

Libro Físico

$ 173.620

$ 289.360

Ahorras: $ 115.740

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Mobilising Teacher Researchers: Challenging Educational Inequality (en Inglés)"

'[A] really important book [...] the growth of interest in teachers in England taking part in educational research is significant.'- John Furlong, Emeritus Professor of Education, Oxford University, UK.Mobilising Teacher Researchers brings together the results of a research project carried out over a two-year period, commissioned by the National College for Teaching and Leadership and involving over 650 schools in England.An internationally renowned group of contributors present crucial and intriguing lessons learnt from the 'Closing the Gap: Test and Learn' project, aimed at identifying ways in which to close the attainment gap, raise the achievement of disadvantaged children in England, and introduce new research methods into schools. From the project's policy origins to its implementation, the book captures the diverse range of outcomes from the project, both intended and unexpected. It reveals the ways and extent to which teachers were mobilised as researchers, and how analysis will impact on the future of research-informed practice in schools.This resulting collection of evolutionary debates focuses on topics such as new forms of governance, teacher engagement and the effectiveness of Randomised Controlled Trials. It foregrounds new approaches to school-based educational research, and is crucial reading for anyone concerned with educational research, and seeking to understand education for social mobility.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes