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portada Motivating Students who don t Care: Proven Strategies to Engage all Learners (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
176
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.4 x 15.0 x 1.0 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN13
9781951075439
N° edición
0002

Motivating Students who don t Care: Proven Strategies to Engage all Learners (en Inglés)

Allen N. Mendler (Autor) · Solution Tree · Tapa Blanda

Motivating Students who don t Care: Proven Strategies to Engage all Learners (en Inglés) - Mendler, Allen N.

Libro Nuevo

$ 27.650

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Motivating Students who don t Care: Proven Strategies to Engage all Learners (en Inglés)"

In the second edition of this valuable resource, Allen Mendler offers both time-tested and newly developed strategies for how to reignite enthusiasm in even the most unmotivated students. Educators gain fresh ideas on how to integrate social-emotional development into daily classroom instruction, use technology and digital tools to enhance learning, and reduce the anxiety students feel in our ever-changing education environment. Understand why students might be unmotivated in class and learn how to boost student engagement. Examine the beliefs and five key processes for guiding and inspiring unmotivated students. Learn about the importance of emphasizing effort in the classroom. Learn how to build strong, trusting teacher-student relationships. Contents: Introduction Chapter 1: Emphasize Effort Chapter 2: Create Confidence and Hope Chapter 3: Value Involvement and Influence Chapter 4: Build Relationships Chapter 5: Spark Enthusiasm for Learning Epilogue: Don't Give Up! References and Resources Index

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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