Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Multilingualism and Translanguaging in Chinese Language Classrooms (Palgrave Studies in Teaching and Learning Chinese) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
127
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9783030025281
N° edición
1

Multilingualism and Translanguaging in Chinese Language Classrooms (Palgrave Studies in Teaching and Learning Chinese) (en Inglés)

Danping Wang (Autor) · Palgrave Macmillan · Tapa Dura

Multilingualism and Translanguaging in Chinese Language Classrooms (Palgrave Studies in Teaching and Learning Chinese) (en Inglés) - Danping Wang

Libro Nuevo

$ 91.630

$ 152.720

Ahorras: $ 61.090

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Multilingualism and Translanguaging in Chinese Language Classrooms (Palgrave Studies in Teaching and Learning Chinese) (en Inglés)"

This book presents new research on Chinese as a Second Language (CSL) teaching from an ethnographic classroom study on classroom translanguaging practices that highlights the policy and pedagogical implications of adopting a creative and principled multilingual approach. Drawing on a case study from Hong Kong, it analyses naturally observed language patterns in CSL classrooms and the attitudes of students and teachers towards prescribed classroom language policies, and thereby demonstrates the importance of mixing Chinese, English and students' home languages to achieve successful second language learning. It discusses the nature and guiding principles for classroom translanguaging research and provides research tools that will enable second language teachers to examine their own language practices. The author argues persuasively that second language teaching practices and policies must reflect the current reality of language use and the diverse learning needs of multilingual students. This book will appeal to teacher educators and researchers in fields such as second language acquisition, foreign language teaching and language policy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes