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portada Native Advertising: The Essential Guide (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.35 kg.
ISBN13
9780749481162
N° edición
1

Native Advertising: The Essential Guide (en Inglés)

Dale Lovell (Autor) · Kogan Page · Tapa Blanda

Native Advertising: The Essential Guide (en Inglés) - Lovell, Dale

Libro Nuevo

$ 46.380

$ 84.320

Ahorras: $ 37.940

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Native Advertising: The Essential Guide (en Inglés)"

Native advertising: paid-for media that looks and behaves like the content around it. It affects us all. If you own a smartphone, use social media or read content online, you will have been exposed to it - often without realizing. Influenced by digital trends such as mobile advertising, programmatic advertising, ad-blocking, fake news and artificial intelligence, native advertising is a multibillion-dollar industry. It is central to the digital success of many leading brands and companies. This comprehensive study by one of the industry's foremost authorities explores the rise of this exhilarating new channel - its impact on the digital media space, and what marketers and businesses need to know about it. Native Advertising explores the future of digital advertising and explains why its growth is inevitable, using real-life examples and interviews from marketing leaders around the world and a range of case studies including The New York Times and The Independent. Native Advertising goes beyond sponsored posts on Facebook, promoted tweets and BuzzFeed branded articles. It looks at the heart of the matter: audience, budget, content and success measurement. It is full of first-hand advice for any marketer wanting to make the most of digital innovation.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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