días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Native and Non-Native Teachers in English Language Classrooms: Professional Challenges and Teacher Education (Trends in Applied Linguistics [Tal]) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
349
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781501512117
N° edición
1

Native and Non-Native Teachers in English Language Classrooms: Professional Challenges and Teacher Education (Trends in Applied Linguistics [Tal]) (en Inglés)

Juan De Dios Martinez Agudo (Autor) · De Gruyter Mouton · Tapa Dura

Native and Non-Native Teachers in English Language Classrooms: Professional Challenges and Teacher Education (Trends in Applied Linguistics [Tal]) (en Inglés) - Juan De Dios Martinez Agudo

Libro Nuevo

$ 212.200

$ 353.670

Ahorras: $ 141.470

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Jueves 06 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Native and Non-Native Teachers in English Language Classrooms: Professional Challenges and Teacher Education (Trends in Applied Linguistics [Tal]) (en Inglés)"

Despite being highly debated in applied linguistics and L2 teaching literature, the controversial issue of (non)nativeness still remains unresolved. Contemporary critical research has questioned the theoretical foundations of the nativeness paradigm, which still exerts a strong influence in the language teaching profession. Written by well-known researchers and teacher educators from all over the world, both NSs and NNSs, the selected contributions of this volume cover a great variety of aspects related to the professional role and status of both NS and NNS teachers in terms of both perceived differences and professional concerns and challenges. The strongest aspects of this volume are the global perspectives and the implications for future research and teacher education. It is precisely this international perspective which makes this volume illustrative of different realities with a similar objective in mind: the improvement of second language teaching and teacher education. In today's world, being a NS or NNS should not really matter but rather teachers' professional competences. This publication thus provides a forum of reflection and discussion for all L2 educators who need to be aware of how much they might offer to their future students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes