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portada Navigating our NON LINEAR World (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
136
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.8 cm
Peso
0.18 kg.
ISBN13
9781957456348

Navigating our NON LINEAR World (en Inglés)

Amit Adarkar (Autor) · Stardom Books · Tapa Blanda

Navigating our NON LINEAR World (en Inglés) - Adarkar, Amit

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Navigating our NON LINEAR World (en Inglés)"

In this book, you will discover: How technology has evolved over time How the role and impact of technology has changed over the years How today's technology is making our world increasingly nonlinear How generative Al will drive nonlinearity at full throttle How our nonlinear world is deeply affecting our thinking and behavior What can we learn from 15th century Classical Renaissance, and why a Digital Renaissance is just around the corner How the DeSIRE framework could help in tackling nonlinearity and in reaping the benefits of Digital Renaissance This book will leave you with the DeSIRE to make the most of the opportunities as we usher in Digital Renaissance.

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El libro está escrito en Inglés.
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