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portada New Directions in Childhood Studies: Innocence, Trauma, and Agency in the Twenty-first Century (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.6 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN13
9781666940282

New Directions in Childhood Studies: Innocence, Trauma, and Agency in the Twenty-first Century (en Inglés)

Curtis, James M. ; Bilger, Kirsten ; Butt, Sumaria (Autor) · Lexington Books · Tapa Dura

New Directions in Childhood Studies: Innocence, Trauma, and Agency in the Twenty-first Century (en Inglés) - Curtis, James M. ; Bilger, Kirsten ; Butt, Sumaria

Libro Físico

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Reseña del libro "New Directions in Childhood Studies: Innocence, Trauma, and Agency in the Twenty-first Century (en Inglés)"

This collection examines contemporary children's literature, film, and video games to explore how everyday realities like trauma, disaster, and death impact the experience of childhood in America today. Thus, the book updates childhood studies discourse by offering a more inclusive and realistic definition of childhood in the twenty-first century.

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El libro está escrito en Inglés.
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