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portada new product development for dummies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
357
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 18.5 x 2.3 cm
Peso
0.57 kg.
ISBN
0470117702
ISBN13
9780470117705

new product development for dummies (en Inglés)

Robin Karol (Autor) · Beebe Nelson (Autor) · Geoffrey Nicholson (Prefacio de) · For Dummies · Tapa Blanda

new product development for dummies (en Inglés) - Karol, Robin ; Nelson, Beebe ; Nicholson, Geoffrey

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "new product development for dummies (en Inglés)"

The global consumer product market is exploding. In 2006 alone, 150,000 new products were brought to market. Now for the bad news: of those, fewer than 5% were hits, and fewer than 15% will even exist five years from now. Written for small business owners and entrepreneurs looking for an inside track on new product development, New Product Development for Dummies offers you a unique opportunity to learn from two consummate insiders the secrets of successfully developing, marketing and making a bundle from a new product or service. You learn proven techniques for sizing up market potential and divining customer needs. You get tested-in-the-trenches strategies for launching a new product or service. And you get a frank, in-depth appraisal of the most challenging issues facing new product developers today, including the need to collaborate with global partners, optimizing technology development for a 21st century marketplace, getting start-up capital in an increasingly competitive environment, and much more. Key topics covered include: Developing a winning NPD strategy Generating bold new ideas for products and services Understanding what your customers really want Keeping projects on track, on budget, and on-time Building effective cross-functional teams Planning and executing a blockbuster launch Collaborating with global partners Maximizing your chances for success No matter what size or type of business you're in, this book provides you with an unbeatable competitive advantage in the booming global marketplace for new products and services.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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