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portada Nietzsche and Schiller: Untimely Aesthetics (Oxford Modern Languages and Literature Monographs) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1996
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0198159137
ISBN13
9780198159131
N° edición
1

Nietzsche and Schiller: Untimely Aesthetics (Oxford Modern Languages and Literature Monographs) (en Inglés)

Nicholas Martin (Autor) · Clarendon Press · Tapa Dura

Nietzsche and Schiller: Untimely Aesthetics (Oxford Modern Languages and Literature Monographs) (en Inglés) - Nicholas Martin

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Nietzsche and Schiller: Untimely Aesthetics (Oxford Modern Languages and Literature Monographs) (en Inglés)"

This is the first comparative study of Nietzsche's Birth of Tragedy and Schiller's Aesthetic Letters, two crucial texts in aesthetic and cultural theory. Martin's scrupulous examination and comparison reveals the common ground shared by the two writers, who are usually regarded as being poles apart. In addition, Martin shows how this common ground mutually illuminates both texts.

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