días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Paraprofessionals and Teachers Working Together 3rd Edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2017
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.3 cm
Peso
0.59 kg.
ISBN13
9781932995374
N° edición
3

Paraprofessionals and Teachers Working Together 3rd Edition (en Inglés)

Susan Gingras Fitzell M. Ed (Autor) · Cogent Catalyst Publications · Tapa Blanda

Paraprofessionals and Teachers Working Together 3rd Edition (en Inglés) - Fitzell M. Ed, Susan Gingras

Libro Nuevo

$ 40.970

$ 68.290

Ahorras: $ 27.320

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 75 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Jueves 06 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Paraprofessionals and Teachers Working Together 3rd Edition (en Inglés)"

Throw out the phrase, "Just a teacher's aide" Improve paraprofessional/teacher relationships, define roles, manage behavior proactively, and effectively collaborate to increase student academic success. This book enables paraprofessionals and teachers to find solutions that work and it will show you the way, too! - Forms and checklists to assist paraprofessionals and teachers with defining roles, collecting data, collaborating on critical issues, and working effectively together. - Keys to success for teachers; including the paraprofessional and ensuring that students respect all adults in the classroom. - Keys to success for paraprofessionals; encouraging student independence, ownership, peer relationships and academic success. - Communication tips to enhance collaboration with parents and staff. - Proactive ways for paraprofessionals to prevent discipline problems and use positive techniques to handle problem behavior. - Scripts for managing behavior through planned response rather than reaction. - Concrete strategies for dealing with a lack of focus, fidgeting, back talk, and re-direction without disturbing the rest of the class. - Proven strategies to effectively and efficiently adapt and manage content area curricula adaptations to meet student learning styles and IEP requirements in the regular classroom.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes