Último día del CYBER DAY: Las mejores ofertas del año hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Pedagogy For Restoration: Addressing Social And Ecological Degradation Through Education (counterpoints: Studies In The Postmodern Theory Of Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
232
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.6 cm
Peso
0.51 kg.
ISBN13
9781433131554

Pedagogy For Restoration: Addressing Social And Ecological Degradation Through Education (counterpoints: Studies In The Postmodern Theory Of Education) (en Inglés)

David Krzesni (Autor) · Peter Lang Us · Tapa Dura

Pedagogy For Restoration: Addressing Social And Ecological Degradation Through Education (counterpoints: Studies In The Postmodern Theory Of Education) (en Inglés) - Krzesni, David

Libro Nuevo

$ 261.880

$ 476.140

Ahorras: $ 214.260

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 81 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Pedagogy For Restoration: Addressing Social And Ecological Degradation Through Education (counterpoints: Studies In The Postmodern Theory Of Education) (en Inglés)"

Pedagogy for Restoration seeks to understand the conditions leading to the destruction of Earth in order to discover pedagogy for restoration. As we degrade the planet we degrade ourselves and as we degrade ourselves we degrade the planet. Moral development and socialization significantly influence our participation in, construction of, or resistance to the systems of oppression that degrade us. The process of restorative education recognizes that humans are fundamentally good and moral and seeks to promote healthy moral development. We must help students meet their basic needs, center their own identities and experience, and simultaneously emphasize community and relationships to help them find a sense of purpose. These efforts facilitate social and ecological restoration by allowing students to reach a physical and emotional place that is conducive to learning and self-efficacy so that they may engage with whatever issues they find important in their own way and on their own terms.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes