días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada People-Centric Skills: Interpersonal and Communication Skills for Financial Professionals (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.0 x 1.8 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9781119669302
N° edición
0002

People-Centric Skills: Interpersonal and Communication Skills for Financial Professionals (en Inglés)

Danny M. Goldberg (Autor) · Wiley · Tapa Blanda

People-Centric Skills: Interpersonal and Communication Skills for Financial Professionals (en Inglés) - Goldberg, Danny M.

Libro Nuevo

$ 27.140

$ 45.240

Ahorras: $ 18.100

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 22 de Mayo y el Jueves 30 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "People-Centric Skills: Interpersonal and Communication Skills for Financial Professionals (en Inglés)"

Use your interpersonal and communication skills as a financial professional to work successfully with clients Embark on a journey to further develop your career when you read People-Centric Skills Interpersonal and Communication Skills for Financial Professionals, 2nd Edition. Business leaders consider employee communication skills and critical thinking abilities as essential elements for success. In their work, all professionals must communicate clearly and rely on their interpersonal skills to be successful. This second edition of People-Centric Skills shares the fictional story of Dalton Zimmer, executive coach and public speaker. Dalton, all the while juggling his business, kids and social life, provides coaching and communication strategies for handling challenging situations faced by his clients. This insightful narrative will help you expand communication and soft skills as a CPA, auditor, financial planner or other financial professional. As Generation Z is entering the work force, the communication gap between Z and Boomers or Generation X is widening significantly. New to the second edition, you'll find a discussion of communication between generations and how to bridge them as a financial professional. You can be a more people-centric leader as you engage with a wide range of clients and associates. This book can be a first step to improving interpersonal and communication skills as you continue to develop in your career.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes