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portada people's reactions to technology: in factories, offices, and aerospace (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1990
Idioma
Inglés
N° páginas
296
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.8 cm
Peso
0.49 kg.
ISBN
0803938527
ISBN13
9780803938526

people's reactions to technology: in factories, offices, and aerospace (en Inglés)

Stuart Oskamp (Ilustrado por) · Shirlynn Spacapan (Ilustrado por) · Sage Publications, Inc · Tapa Dura

people's reactions to technology: in factories, offices, and aerospace (en Inglés) - Oskamp, Stuart ; Spacapan, Shirlynn

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "people's reactions to technology: in factories, offices, and aerospace (en Inglés)"

How does the pace and pervasiveness of new technology impact on the individual? To answer this question, this volume focuses on the computerization of offices, the use of robots in factories and advanced technology in the aerospace industry. Fascinating perspectives on how technology infiltrates everyday life are provided, together with stimulating reports on the latest research in this rapidly changing and diverse field.

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El libro está escrito en Inglés.
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