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portada Political Communications Transformed: From Morrison to Mandelson (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
210
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.3 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9781349417254

Political Communications Transformed: From Morrison to Mandelson (en Inglés)

John Bartle (Autor) · Dylan Griffiths (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Political Communications Transformed: From Morrison to Mandelson (en Inglés) - Bartle, John ; Griffiths, Dylan

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Political Communications Transformed: From Morrison to Mandelson (en Inglés)"

Dramatic changes in society, technology and culture have transformed the relationship between political parties, the media, and the individual voter over the last fifty years. The leading researchers gathered in this volume offer a comprehensive analysis of the evolution of British political communication since 1945. They explore the competition for coverage between political parties and media organizations, the ongoing rivalry between politicians and the press, and the implications for the quality of British democracy.

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El libro está escrito en Inglés.
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