Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Political Empiricism: Communication Strategies in State and Regional Elections (Praeger Series in Political Communication) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1991
Idioma
Inglés
N° páginas
270
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780275935542

Political Empiricism: Communication Strategies in State and Regional Elections (Praeger Series in Political Communication) (en Inglés)

Rita Kirk Whillock (Autor) · Praeger Publishers · Tapa Dura

Political Empiricism: Communication Strategies in State and Regional Elections (Praeger Series in Political Communication) (en Inglés) - Rita Kirk Whillock

Libro Nuevo

$ 152.440

$ 254.070

Ahorras: $ 101.630

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 21 de Mayo y el Jueves 30 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Political Empiricism: Communication Strategies in State and Regional Elections (Praeger Series in Political Communication) (en Inglés)"

Most information about the role of political consultants in elections has been limited to analyses of the few major firms that manage presidential and major congressional contenders. Political Empiricism shifts the focus of research to state and regional races, examining the strategies and variables unique to the smaller political campaigns. Rita Kirk Whillock describes how severe budgetary constraints, inexperienced campaign staffs, and extremely limited voter research change the face of political campaigns on the state and local levels. Each chapter of this volume presents a mixture of the theoretical and the practical, providing a link between current scholarship and real campaign strategies. The volume's case study approach explores key issues and concerns of political communication, including incumbency, image, gender, fundraising, advertising, and message strategies. Political Empiricism stands as a significant scholarly account that balances the existing bias toward analyses of national campaign strategies, and helps close the gap between communications practice and theory. Highly recommended for scholars and students of political communication and political science.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes