Compartir
Pop Brands: Branding, Popular Music, and Young People (Mediated Youth) (en Inglés)
Nicholas Carah (Autor)
·
Peter Lang
· Tapa Blanda
Pop Brands: Branding, Popular Music, and Young People (Mediated Youth) (en Inglés) - Nicholas Carah
$ 67.150
$ 122.090
Ahorras: $ 54.940
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 14 de Junio y el
Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Pop Brands: Branding, Popular Music, and Young People (Mediated Youth) (en Inglés)"
Corporations engage young people and musicians in brand-building activities. These activities unfold in media-dense social spaces. Social networking sites, the user-generated content of web 2.0, live music events, digital cameras and cell phones are all used in constructing valuable brands. This book addresses the integration of popular music culture, corporate branding, and young people’s mediated cultural practices. These intersections provide a rich site for examining how young people build brands within spaces and practices that they perceive as meaningful. The book is based on extensive ethnographic empirical research, drawing on participant observation, textual analysis and interviews with young people, musicians, marketers and other participants in the cultural industries. Contemporary theories of marketing and branding are brought together with critical and cultural accounts of mediated social life. The book explores the distinctive concerns and debates of these different perspectives and the lively interface between them.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.